Kapitel 4 - Love is in the air.

-Niall, klockan börjar bli mycket så vi gå hem? Undrade Takida.

-Ah, det kan vi väl :3 säger Niall och ringer till limosinen

-Hör ni killar, vi drar nu ses säger Niall till Harry, Liam, Louise och Zayn.

-Okej, ses broder 8D säger killarna

-Ses Bröderna ! Peace säger Niall och öppnar dörren åt Takida in till limosinen.Sen åker dom hem till Niall.

-Woow, vilket fint hus du bor i säger Takida super glatt som om han köpt de till henne.

-Hahaha, tack ^^ säger Niall och skrattar

 

-Men vad ska vi göra dåe? Säger Takida förvånat

-Jag vet inte, vad vill du göra?

-Jag vet inte, det kvittar mig..

-Ska vi bada i poolen? Undrade Niall

-Jag har inte med mig nån bikini? Säger Takida förvånat och lite rädd samt

-Okej, men du kan ju ta din bh och låta bad brallor av mig.

-Okej de kan jag säger Takida

Sen lånar hon badbrallor av Niall och Niall hoppar ner i vatten och gör bomben. Jag springer ner och gör också bomben, han skrattar och ler mot mig och sen pussar mig. Vi simmar och simmar och är lite i bubbelpoolen, sen sitter jag och Niall och kramas och pussas lite. Det var nog den bästa dagen någon sin. Sen kollar vi på tv och ser på *Populäraste unga*. Där berttar dom om Niall och mig

- Nu blir du lite popis med mig dåe <3 säger Niall

-Hahah, vänta lite va?

-Vi pussades ju framför kameraer säger Niall med ett litet skratt

-Jaha, just de haha säger Takida

-Vill du sova över här inatt kanske?

-Ja, visst gärna.

-Bra 8D säger Niall och pussar mig på kinden.

-Hihihihi <3 säger jag och pussar tillbaka.

*Nästa morgon*

Jag vaknar av att Niall ger mig en puss

-Vill du ha våfflor som fruktost?

-Okej säger jag glatt :D

Sen går han och hämtar

-Eh ska vi äta i sängen? Undrade Takida

-Ja XD säger Niall och börjar skrattar och fnittra.

Sen sitter vi och äter våfflor och dricker juice medans vi ser på en film titanic.

-Den hära filmen är så romantisk säger Takida

-Ja, det är den säger Niall och håller om mig.

-Ååh <3 säger jag sött och håller om honom hårdare.

-Hihihi säger Niall och fnittrar sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0