Kapitel 3 - One Kiss Is All You Need To Be Love In Niall.

Jag väntar på att Niall ska ringa mig, han sa att han skulle ringa när han kommer hem. Det kan väl inte ta så lång tid att åka hem till honom eller de beror väl på vart han bor o.o?.

RING!

-Ah!, hallå?

-Hej, det är Niall sorry att det tog lång tid.

-De gör inget men vad var de du ville

-Jag tänkte om vi kunde va och om du skulle vilja komma på fest jag kan hämta dig vid 19:00 om du vill

-Ja visst de vill jag gärna Niall :D

-Bra, ses då c:

-Jaa hej då

Sen la vi på och jag tror jag ska dö av kärlek, jag känner mitt hjärta dunkar super snabbt. Det bara dun, dun, dun, dun, dun och dun super duper snabbt azzå. Jag kan inte vara mer kär än jag tror <3

*Hos Niall*

-Niall, hur hittade du din flickvän? Frågar Sofie från intervjun

-Jag började på New High och såg henne och började va med henne sen så blev vi ett par säger Niall Glatt

-Okej, då skriver jag ner de säger Sofie

-Okej

-När ska ni komma upp på scenen igen? Undrade Sofie

-Ja, det blir ikväll säger Liam

-Så ni ska sjunga ikväll, vart ska ni göra de då?

-Eh, La Plush Stranden säger Harry

-Okej, säger Sofie

*Kl 19:00*

Tuttut!

-Där är han o alla andra c: säger Takida och så kommer Niall ur limosinen och öppnar dörren åt henne

-Tack säger Takida

-Var så lite, vad fin du är <3 säger Niall glatt

-Tack, du med c:

Sen åker dom mot stranden och där är Rose och väntar på Harry, för Harry bjöd in henne till festen.

-Kom Takida, vi ska intervjuas säger Niall

-Okej, men ska jag vara med? Säger Takida förvånat

-Jaa säger Niall

-Jaha okej säger Takida

Sen går dom till ett rum som kallas V.I.P Room.

-Så Niall är det hon som är din flickvän? Säger en annan person som intervjusvar dom

-Ja det är hon säger Niall prydligt och fint

-Har du bevis på det eller bara fejkar du? Säger intervjusvaren

-Ja, kolla här så ser du ett bra bevis säger Niall och pussar Takida och paparazzi tar kort och lägger ut det på *One Direction Forever* och skriver one kiss is all you need to be love in Niall. Takida blir ilröd i ansikten men blir glad och kramar om honom under hela intervjuen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0