Kapitel 1 - New guy in school.

Det var en ljus stråle från solen som kom in i mitt öga så jag vaknade. Jag kände doften av morgonen. Jag kände på mig att detta skulle bli en underbar dag. Jag ringer till Rose

-Hej, Rose, det är Takida

-Hej, Takida 8D

-Gör du nåt idag?

-Ne, hurså ?

-Jag undrade om vi kunde va?

-Visst, Takida de går bra

-Vad ska vi göra dåe?

-BADA 8D ! , Skrek Rose

-Okej, okej o.o

-Ajah ses där c:

-Mh Hej då

Så la vi på, o jag har ju ingen snygg bikini o.o

-MAMMA!!!!!!!! D8

-Ja, gumman

-Jag har ingen fin snygg ny bikini sa jag med ett stort ny…

-Här har du, jag tänkte ändå ge dig den c:

-Taaaaaack 8D

-Var så lite, fnittrade mamma ^^

Nu tar jag cykeln och cyklar som en idiot till stranden och ser att Rose är där och så ser jag att Joeys cykel och hans gängs cyklar är där och jag blir il röd i mitt ansikte

-Hahaha, vad är det med dig då, du e il röd  ansiktet?

-Jag ser att Joey är här o.o

-Haha ^^

Vi tar fram handdukarna och springer ner i vatten och skrattar och ler som om vi var små flickor som springer ner för en liten söt backe.

Joey kommer mot oss och jag o Rose står snyggt och ler fint.

Joey

-Hejsan Snyggingar ;*

-Heeeeeeeej <3, fnittrar vi

Ahaha vi sa Heeeeej <3 ojojoj vad vi e störda o.o tänkte jag för mig själv

-Jag sa inte till er ._., jag sa te Sandrea o Amelia

-Jaha o.o

Så går vi iväg och tänker pinsamt och får rött face igen ._.

Alla i stranden kollar på oss och små skrattar

-Skratta inte era jävlar !! skrek jag

Sen kollade alla seriöst alla kollade på mig!

-Tyys, du skämmer ut mig o.o säger Rose lite tyst

-JAG BRYR MIG INTE, DU FÅR SKYLLA DIG SJÄLV ATT DU ÄR MED MIG OCH SLUTA GLO ERA IDIOTER D8!!!!! Skriker jag och springer in i skogen och sätter mig vid en stubbe och grinar.

Sen ser jag att Rose kommer och jag bara skriver STICK JÄVLA UNGE D8!. Sen kommer Joey och jag vågar inte skrika så jag sitter tyst

Joey:

-Vad blev det med dig då?

Jag:

-Jag blir så för att…

Joey:

-För att vadå o.o?

Jag:

-Men liksom, jag försöker göra mig synlig för dig och alla andra men inget bryr sig ._.

Joey:

-Men, va menar du att du är kär i mig o.o?

Jag:

-Tyss, ne eller jo okej, jag har vart kär i dig i 2 år och jag är osynlig.

Joey:

-Nee dåe ^^, men okej jag är ihop Sandera

Jag:

-Vet ._.

Joey:

-Men jag måste gå

Sen springer han iväg och jag ser att han pratar med Sandera och sen kommer Rose

-Förlåt

-Gör inge

Sen går vi och badar igen

-Vad hände mellan dig och Joey då?

-Jag berättade att jag är kär i honom och har vart de i 2 år och försökt göra mig synlig

-Vad sa han då?

-Han bara ok men jag är ihop med Sandera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0