Kap 7 - A Night in Love

-Niall, jag vill ha tillbaka dig <3

-Och jag vill ha tillbaka dig Takida säger Niall och springer mot henne och ger henne en enorm puss och så står dom där i evigheter av kärlek.

På morronen vaknar jag av att Niall sitter och kollar på mig.

-god Morron 8D säger Niall

-God Morron på dig 8D säger Takida

-Lovar du att du aldrig blir sur över henne mer? Säger Niall sött

-Okej, men du får passa dig du är  min! säger Takida

-Hahaha jaa dåe <3

-Upp och hoppa nu kommer Zayn in och säger.

-Ja säger Niall

Sen kommer Louis, Harry, Liam och Zayn som redan är där.

-Idag ska vi spela in One Thing och vara i X Factor 8D, Med Pokemon! 8D Säger Liam och hoppar upp på sängen.

-Haha vad glad du är säger Takida och klär på sig.

-Ja, han gillar Pokémon ._. säger Louis.

Sen efter en timme så är vi vid scenen där dom ska göra dedära med Pokémon saken och dom pratar och har sig med Pokémon.

 

-It´s me Niall for One direction


Sen så spelar dom lite instrument och blablar om nåt och pratar om hur många fans dom har som kommer och berättar att dom har de kul. Sen sjunger dom lite XD

Sen tar Liam en gitarr mot Nialls nacke och sen är de slut.

-Hahaha, bra den var 8D säger Takida och sprinegr mot Niall och ger honom en puss .

-Wow, detta måste vi göra mer gånger så jag får fler pussar XD säger Niall

-Hahaha skrattar alla andra.

-Vad ska ni göra nu dåe? undrade Takida

-Du, nu är det X Factor med One Thing sen så kan vi gå runt nere i city eller nåt XD säger Harry

-Ajah, okej visst säger Takida.

-När börjar det då undrar Liam.

-Ungefär vid 14:00 säger Louis.

-Okej, men vi har en halv timme på oss att komma till X Factor studion. Säger Zayn

-Okej, men då åker vi väl, jag kör 8d! Säger Harry glatt och springer mot bilen.

-Haha Okej säger alla andra och ”går” mot bilen.

-Jag älskar dig, säger Niall bara rakt ut till Takida.

-Jag älskar dig med Niall och hon ger honom en puss och små fnittrar efter.

Alla kollar på honom sen.

-Vad o.o? Säger Niall.

-Du bara rakt ut Jag älskar dig till Takida säger Liam och skrattar så han får tårar.

-Jaha, hehe <.< säger Niall och tittar mot fönstret.

-Nu är i framme säger Harry och hoppar glatt ut ur bilen.

-Han verkar vara glad o.o säger Takida

-Ja, han ska få se sin tjej nu c: säger Zayn

-Jaha, har han en tjej o.o säger Takida förvånat.

-Ja ._. Rose… Daah. Säger Liam.

-Haha, det glömde jag, jag ser ju henne aldrig säger Takida

-Ja men hon har konserer och allt shit. Säger Niall

-Är hon känd? O.o säger Takida

-Ja ._. säger Liam.

-AHAHAHAHA, JAG ÄR TRÖG , råkade Takida skrika.

-AHAHAHAHAHAHAHA skrattar Niall och Liam och får tårar.

-Nu går vi in säger Niall och lugnar ner sig.

-Okej säger Takida.

När dom kommer in springer Harry och Rose mot varandra och det ser så sött ut.

I love you forever and ever Säger dom till varandra.

-Så ska ni vara säger Zayn och skrattar.

-Haha ahh säger Takida och Niall samtidigt.

Sen börjar programmet och Takida kollar bara på Niall och Niall på Takida, dom är så kära och alla tjejer skriker som idioter ._.

Takida går BackStage. Hon väntar på att dom ska bli klara.

-Nu är vi klara säger Niall och går till Takida.

-Wow, ni var så duktiga säger Takida och pussar honom.

-Taack säger alla andra.

Sen kommer Rose och Takida springer mot henne och ger henne en kram.

-Gud vad jag har saknat dig och jag visste inte att du var känd säger Takida och Harry står och kollar förvånat för han tänkte springa till henne och ge henne en kram sen kollar Takida och Rose mot dom och dom ser att Harry springer mot Niall som Takida gjorde fats mot Rose for att reta mig och jag går till Niall.

-Harry, passa dig han är min  säger jag.

-Haha, passa dig för Rose är min säger Harry.

-Haha jaa dåe säger Takida och pussar Niall på kinden och Harry pussar Rose på kinden.

-Haha, sluta bråka om den lilla skiter XD säger Liam.

Sen går alla dom ner till City och kollar på den nya filmen Twilight Breaking Dawn.

Dom sitter och grinar och skrattar och sen sitter Harry och Rose tillsammans och Niall och Takida tillsammans sen kollar Zayn och Liam runt om sig och alla har nån att sitta med sen sätter sig Zayn längreifrån och Liam gör desamma.

Så Liam och Zayn siter forever alone medan alla andra har nån kille eller tjej att sitta med medan Liam och Zayn forever alone :c.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0