Kap 6 - Sad but come to love and friendship <3

Niall knackar på hemma hos Takida, Takidas mamma öppnar

-Tack, men nu måste jag gå o.o, säger Niall och kastar av sig skorna och springer mot Takidas rum och sen hör Takida ett stort BOOM!

. Hon öppnar dörren och ser att Niall ligger på golvet och hon små skrattar medans hon stänger dörren,

-Snälla låt mig förklara!! Säger Niall med en klump i halsen röst.

-Som om jag skulle lyssna på dina Babel! Säger Takida gemon dörren och tårarna rinner ner på hennes kind

-Men snälla, du är den ända jag vill ha och det vet du, jag skulle vilja gifta mig med dig men jag är liksom lite för ung tycker jag nu säger Niall med en sött röst och tror att hon kommer öppna

- Jag bryr mig inte om dina skitsnack !!!, Så bara gå, snälla säger Takida med en liten tyst röst och hör trappsteg ner mot trappen och Niall hör att Takida grinar och Niall grinar ner mot trappen och han tar på sig sina skor

-Niall vad är det som har händ? Undrade Takidas Mamma

-Jag och……. Takida bråkar säger Niall med en ledsam röst.

-Nej, vad synd men finns det nåt vi kan göra?! Säger Takidas Föräldrar.

-Jag tror inte de, men hej då  säger Niall och går iväg

Sen när Niall komemr hem Twittrar han om att han inte kan leva utan Takida men då kommenterar Amelia Men hallå, vi då?

Niall bara svarar JAG VILL INTE ELLER ÄR INTE ENS KÄR I DING, DIN HIP HIP HORA!.

Takida blir överlycklig samtidigt som hon är ledsen men hon är glad över att han vågade säga det. Sen kommenterar Amelia Vaaah!? :c, Niall svarar tillbaka Du vet vad jag menar din ………?. Niall hade inget ord som han kunde skriva.

RIIING!

-Hallå, Det är Niall ._.

-Hej, Hur faan kan du säga så till mig skriker Amelia

-JAG GILLAR INTE DIG KAN DU FATTA DET JAG VILL BARA HA TAKIDA! Skriker Niall och lägger på, sen ser han att paparazzis har tagit kort och lägger ut det på One Direction Forever

-NEEEEJ!!! SKRIKER Niall och hoppar på dom och tar dom men då hinner ett fans ta kort och springer iväg men Niall jagar henne och hon är så glad men hon sprinegr hem till sig själv och lägegr ut det och alla ser de.

Riiing!

-Hallå ._. säger Niall

-Vad faan håller du på med!? Säger Harry argsamt.

-Jag vet inte jag är bara så ledsen så jag går överstyrd så jag bara gör alltind för att få tillbaka Takida säger Niall

-Men du måste gå vidare nån gång säger Zayn och bara kommer in i samtalet.

-Jag vet men jag kan inte jag skulle vilja gifta mig med henne hon är den ända jag vill ha azzå :c säger Niall och små grinar men han vil inte att dom ska veta att han ska börja grina

-Men Niall kom över till Zayn så pratar vi säger Louis.

-Okej jag kommer nu då. Säger Niall

Sen efter 5 minuter kommer han.

-Wow, du var snabb o.o säger Liam

-Ja jag sprang säger Niall och torkar bort sina tårar.

-Niall grinade du o.o? säger Louis.

-Neeeh säger Niall och börjar dö grina och springer till soffan och lägger sin ner.

-Men Niall, jag förstår hur mycket du älskar henne, säger Liam.

- Ja säger alla andra och håller med Louis.

-Ja men jag älskar henne och jag vill bara ha Takida Eva Lina Jonsson :c säger Niall.

-Vet du vad hon heter i efternamn! O.o säger Liam

-Ja, men det är ju för jag älskar henne mer än någon annan nästan :c säger Niall

-Ja men du får leva med de säger Zayn.

-Jag kan inte leva utan henne kan ni inte bara stötta mig och fatta vad jag vill ha hjälp med!!! Skriker Niall och springer ut till en bänk och lägger sig där och tänker på alla fina stunder med Takida medans hans tårar rinner.

Jag minns när jag såg henne för första gånger wow vilken tjej och när jag frågade henne om hon ville sova hos mig när vi badade och pussades. Tänker Niall och tar på sin mun och känner Takidas läppar mot han och han ligger på bänken och grinar hela natten.

(Kl 09:49)

Riing!

-Ja säger Niall och gäspar.

-Kom vi har en intervju nu!!! Skriker Zayn.

-Jag skiter i den j*vla intervjun! Säger Niall

-Men kom! Skriker Liam

-Jaja! ._. säger Niall och springer iväg

Efter 30 minuter kommer Niall in till intervjun och alla stirrar på honom.

-Jaja, jag är försenad men vem bryr sig!? Säger Niall och sätter sig ner.

-Okej säger Intervjuaren förvånat.

-Okej, Niall ? säger intervjunaren

 

-För låt men jag måste verkligen gå säger Niall och springer iväg och får tårar.

-Jaha o.o säger alla andra men dom fortsätter sen efter 15 minuter.

RING!

-Ja säger niall och tårarna rinner ner.

-Azzå du måste bli ihop med henne igen för annars  kommer banden försvinna och det får inte hända! Säger Harry.

-Ja, men hon vägrar!, hej då säger Niall och lägger på

-Vi måste göra nåt säger Harry!

-Ja men vad?, säger Zayn

-Vem känner henne bäst? Säger Louis och alla kollar på Liam medans Liam kollar på Zayn!

-Vah, gör jag men nee Zayn då? Säger Liam

-Hahah, det är du ._. säger Harry och går mot skorna

-Jaja ._. säger Liam och tar på sig skorna och går ner till bilen och kör hem till Takida

Knack, Knack

Så öppnar Takida dörren

-Vi måste prata säger Liam och går in på Takidas rum.

-Jaha ._. säger Takida och springer efter honom.

-Du måste bli ihop med honom, han är inte ihop med henne eller ens har gillat henne men han tänkte fråga om du ville gifta dig med honom men de dära med Amelia kom imellan så det kommer aldrig att ske annars, men vi var dom sötaste in the world! Säger Liam

-Ja, men jag vet inte vad jag ska tro! Säger Takida

-Men snälla takida älskar du inte honom?! Säger Liamm

-Jo, men jag men jag men men men…..

-Men vad?

-Azzå jag vet inte, jag vill ju ha tillbaka honom men jag vet itne hur vi ska göra jag är ju sur om Amelia men om han säger allt de dära men liksom… säger Takida

-Ja, men vi är dom……

RIIING!

-Hallå? Säger Liam

-Hur går det?  Säger Haryy

-Bra men hon vet inte om hon vill säger Liam

-Jaja men gör de nu okej säger Harry och lägger på.

-Vem var det säger Takida

-Harry, Louis och Zayn dom vill att ni ska bli tillsammans, vi gör vad som helst för att göra så ni blir ihop igen, säger Liam

-Jaja, men jaja men ….

-Men vad för faaan!!!!!!!! Säger Liam argt!

-Förlåt, men ja vill ha honom!!! Skriker Takida och hoppar upp på sängen och sen genom fönstret och springer och letar efter Niall.

Riing

-Hallå säger Harry

-JAG GJORDE DE!!! SKRIKER LIAM!!!

-JAAA!! SKIEKR HARRY OCH ALLA ANDRA….

(Hos Takida)

-NIALL?!! SKRIKER Takida över hela stan sen efter 20 minuter kommer han

-Niall, jag vill ha tillbaka dig <3

-Och jag vill ha tillbaka dig Takida säger Niall och springer mot henne och ger henne en enorm puss och så står dom där i evigheter av kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0