Kap 5 - When my heart is broken

Riiing!

-Ah, Hallå?! Säger Niall

-Niall, DU måste skynda dig vi har intervju! Säger Liam

-Vah, just de !!!!

Sen la Liam på….

-Takida, jag ska på intervju så du får följa med, vi måste skynda oss!!
-Okej! O.o säger Takida och springer efter Niall till bilen.

Sen efter 10 minuter kommer dom fram till intervju

-Niall, du är försenad, säger Harry lite argt

-Förlåt, men jag glömde seriöst bort de :c säger Niall

-Jaja, nu kan vi börja, men vem är hon o.o? säger intervjuaren

-Jag är Takida, Nialls flickvän. Säger Takida glatt

-Jaha ?, ajah säger Intervjuaren.

-Så Niall, är du och Amelia ihop igen? Säger intervjuaren

-VAAAAH!? Skriker Takida medans hennes tårar rinner ner på hennes kind

-Nej, takida det är inte som du tror, jag är inte ihop med henne!! Säger Niall

-Som om det inte är sant, säger Takida och springer iväg

-Nej vänta!, ursäka mig men jag MÅSTE GÅ!!!! skriker Niall och springer efter Takida

-Takida låt mig berätta!!
-Ah, som om du gillar inte mig bara  för inte inte är känd men det är faan inte mitt fel att jag inte är känd, din idiot!!! Skriker Takida och springer hem

-Nej Takida DET ÄR INTE ALLS SÅ!!!!!! Skriker Niall!

Men sen är hon borta och Niall sätter sig ner på golvet och grinar, han fattar inte vad han har gjort, han är så ledsen

RIING

-Hej Takida, du Niall är helt förkrossad han sitter och grinar och använder allt våra toapapper! Säger harry

-Som om jag ska lyssna på de säger Takida argt men det var stt av honom tänker hon men neeeej!

Så lägger Takida på och sätter sig i sin säng och grinar på kudden och hennes mascara rinner ner på kudden och Takida bryr sig inte ett shit om det

-Jag fattar inte att Niall var otrogen :c säger Takida och grinar som faan

(Niall)

-TAKIDA!!!! :CC Säger Niall och grinar ögona av sig nästan :c

-Du får lära dig att du kan bli sårad men du får leta efter en annan säger Liam

-Jag kommer ALDRIG leta efter en ny, jag vill bara ha TAKIDA :C <3! Skriker Niall och springer upp på sitt rum

Sen ringer Liam till Takida och visar henne det Niall sa och hon blir glad men hon vågar inte komma för om hon är där med honom eller för att bli krossad igen

(På stan)

Där går Takida forever alone och köper en glass och grinar sen möter hon Niall och hon bara dissar honom och går.

-Men låt mig förklara snälla! Säger Niall och springer efetr henne.

-Jaja! Säger hon och tårarna rinner ner på hennes kind

-Det är inte du som ska grina nu Takida <3!, men jag och Amelia är bara vänner men hon vill ha tillbaka mig och hon vet att du skulle bli sur om hon pussade mig så hon gjorde de framför kameran och nu tror alla att jag och hon är ihop men snälla det är inte så ok snälla tro mig snälla Takida, jag kan inte leva utan dig, du är den som gör mig glad, du är den som har hela mitt hjärta, du är den ända i mitt hjärta så snälla Takida tro mig snälla du gör mig gld och ditt fina leende gör mig överlycklig och du har den vackraste kropp jag någonsin har sett du är den ända för mig Takida, den ända! Säger Niall

Takida blir röd om ansiktet.

-Tss, som om det är sant säger Takida och springer iväg medans hennes tårar rinner och när hon ser tillbaka på Niall så står han där och grinar, han vill göra själv mord men han vågar inte för då skulle Takida döda sig själv och det får inte hända!!!. Tänker Niall  och han tårar rinner ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0