Del 2 - when we become millionaires.

-Heej!

-Hej…

Sen springer jag in på mitt rum och kollar om jag har fått nåt medelande eller om någon har ringt  mig och jag ser att ingen har gjort de men sen efter jag har kollat min mobil så ser jag att mitt rum är nytt och jag har nya saker och allt jag springer ner till köket

-Vad har ni gjort med mitt rum8D?

-Gjort så som du ville ha de för vi är MILJONÄRER NU8D

-VAAAAAAAAAAH O.O, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! SKRIKER JAG

Jag springer in på mitt rum och ringer Rose och skriker VI ÄR MILJONÄRER!

Sen efter 5 minuter och plingar dörren på och så springer Rose in och kommer in på mitt rum och ser hur det ser ut och hoppar och hoppar och hoppar…..

-WOOW, så fint 8D, fråga om du får ha Pyjamas party ?

-Jaa J

-Mamma pappa får jag ha … säger jag och hinner inte säga mer

-Jaa J säger mamma o pappa glatt

-    Hur blev ni rika ? undrar Rose

-Shit the same nu äter vi glass !!!!!
Så springer vi ner på stan och köper den dyraste finaste godaste glassen i stan och alla glor och säger att dom vill ha men vi bara sjunger och äter

VI ÄR MILJONÄRER!.

För att Rose är redan miljonär och vi är glada som faaaaan asså :D

   

 

        Skolan

-Hej, säger allatill mig och Rose

Vi fattar inte varför dom säger hej men vi säger tillbaka och går. Senare på dagen säger alla att One Direction ska börja här och jag o Rose blir fett glada, sen ser vi dom och alla tjejer springer till dom, alla utom Niall men då springer jag o Rose till honom och visar honom runt och pratar och han tycker vi var söta och snälla och frågade om han fick vara med oss hela tiden och vi sa såklart ja till honom och han blev så glad. Men men nu är det matte och One direction började i vår klass men vi skulle byta platser och jag fick sitta bredvid Niall och han blir så glad och sen sitter Rose och Harry framför oss och Rose gillar Harry men jag gillar Niall ^^. Han verkar gilla mig med tycker jag att det värkar som i alla fall efter som han blev så glad av att höra att han  o jag skulle sitta bredvid varandra. Alla i klassen säger att Niall är kär i mig men jag bara Så du är kär i Amalia azzå sa jag och alla skrattade¨

-Tack, att du stöttar mig ^^ säger Niall och fnittrar sött

-Var så lite J

Jag gillar ju Joey men Niall verkar mycket snällare och sånt tycker jag.

-Har du nån pojkvän frågar Niall lite pinsamt

-Ne, har du nån flickvän? Undrade jag

-Ne….

-Jag trodde du skulle ha de beroende på att du är med i ett band liksom c: heheh

-Ja alla tror de men jag o Harry har ingen.. Sa han lite ledsen

-Men jag kan vara din flickvän ^^ sa jag sött

-JA o.o, sa han seriöst¨

-Är du seriös o.o

-Jaa om du vill så <.<

-JAA, gärna viskar jag

-JAAAAA!! Råkar Niall skrika

-AHAHAHAHAHA skrattar alla i klassen

-SLUTA! Skriker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0