Kap 8 - 3 month to day

Idag har jag och Niall vart ihop i 3 månader men det känns som det var igår vi blev ihop <3 8D

Jag ska ge Niall ett guld halsband och biljetter till ett super fint hotell c: , Undra vad jag kommer få av Niall ? 8D

(Hos Niall)

-Vad ska du ge till Takida idag undrade Harry.

-Jag ska ge henne ett diamant halsband, en ring och biljetter för mig och henne på en kryssning c: säger Niall

-Gud vad romantiskt säger Louis 8D.

Riing!

-Ja, hallå det är Niall 8D

-Hallå, Niall det är Takida, vart ska vi mötas ?

-Vi kan väl mötas hos mig c:

-Okej jag kommer !

-Okej ses Puss

-Puss

Takida la på

-Hon kommer hit säger Niall till killarna.

-Okej säger killarna och springer in till köket och gör mat och dukar fram allt på en halv timme och sen kommer Takida.

Knack,Knack!.

Liam öppnar dörren

-Hej, vackra damen säger Liam och tar av henne jackan.

-Ah, Tack säger Takida.

-Här ska ni sitta kommer Zayn och säger.

-Okej, tack, Du Niall detta behövde ni inte göra. Säger Takida.

-Jag vet, men dem gjorde det jag bara sitter här liksom, men grattis på våran 3 månaders dag 8D <3 säger Niall och ger henne en puss på kinden.

-Haha, tack desamma på dig säger hon och pussar honom tillbaka.

Sen sätter killarna sig vid bordet och ser riktigt glada ut.

-Vad är det? Säger Takida och försöker kolla där dom ler mot.

-Vi vill veta vad ni ska ge varandra!! Skriker Zayn och hoppar upp ur stolen!

-Okej o.o säger Niall och ger Takida hans presenter.

-Tack här får du dina presenter <3 C: säger Takida och öppnar Nialls presenter.

-OMG, vad fint! Tack Niall säger Takida super glatt och springer till honom och ger en puss <3

-Haha, var så lite så. Oh o.o, tack vad fina saker och biljetterna säger Niall och tar upp och ner ögon bryna.

-Hahah Sluta XD skrattar Takida.

-När är det vi ska till de fina hotellet då? Säger Niall

-Imorgon, när är din kryssning?

-Eh.. Imorgon o.o säger Niall.

-Oj o.o, vad eller hur ska vi göra då? Säger Takida

-Jag och Rose kan ta en biljett säger Harry

-Hm, om det går bra för Takida så säger Niall

-Okej, men vi kan ge dom min för din är mer romantisk <3 c:

-Okej då säger Niall och ger Harry biljetten.

-Jaaa! Skriker Harry och hoppar upp och dansar och ringer till Rose samtidigt.

Ring!

-Hallå det är Rose.

-Hej det är Harry!

-Hej..

-Jag har biljetter till ett fint hotell vi kan gå på imorgon!.

-Okej, visst, jag kan sova över hos dig kommer snart puss.

-Puss!

Sen la dom på c:

-Kunde hon? Säger Takida

-Ja och hon ska sova hos mig! Säger Harry glatt.

-Okej, men du Takida du kan ju sova över här med ju! Säger Niall

-Ja, vilken bra idé! Säger Takida.

-Ska vi hämta dina saker?

-Ne, jag har med mig XD

-Hahaha, What a fuck o.o?

-Ja, jag vet inte varför men jag tog med mig.

-Hahah okej, men kom så bäddar vi.

-Okej säger Takida och följer efter Niall.

-Här breddvid mig c: säger Niall.

-Okej säger Takida och puttar ner Niall is ängen och börjar busa med honom.

-Haha!, ge dig haha!! Skrattar Niall.

-Jag ger mig inte förens du säger att du älskar mig XD.

-Hahah!, jag älskar dig Takida! <3

Så slutar Takida.

-Jag älskar dig med <3 säger Takida och pussar honom, sen börjar dem och mysar och leker och busar o har sig.

-Haha, har ni kul? Kommer Liam och säger.

-Haha!, ja! Säger Niall och Takida samtidigt.

-Gahahahahaha!!!!! Skrattar dom!

-Okej o.o säger Liam och går iväg.

Medans Takida och Niall bara skrattar.

-Hej Takida! Säger Rose.

Sen hoppar hon ur sängen och springer till Rose.

-Hej! Och ger henne en kram, sen går hon tillbaka till Niall och leker av sig.

 

Förlåt för den lilla del 8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0